Јесте момак прошао на црвено и направио прекршај. Јесте тим прекршајем угрозио себе и путнике.
Зар је због тогао морао изгубити живот?
Идемо даље, по прописима. Шта у саобраћају уопште тражи неко са тим процентом алкохола у крви? И да је пешак, па да надува, имају право да га приведу. А, он још сео у тенк!
Шта у саобраћају, било где у овој држави, тражи неко ко ДИВЉА са 160 на сат?
Шта у саобраћају уопште тражи неко, за кога полицајци кажу, да је вишеструки повратник у брзој вожњи под утицајем алкохола?
Сад овако:
Постоје узроци и постоје последице. Последице овог случаја сви знамо. Узроци су пролазак на црвено и дивљачка вожња пијаног манијака који није смео да буде за воланом, још одавно, а не само ту ноћ!
По пропису дивљак није никако смео да вози ауто, било којом брзином, већ да иде таксијем или аутобусом. Уместо тога, он је сео за волан и дивљао као много пута пре. Само је штета што није наишао на неки ватрогасни камион под ротацијом, па онда коментариши ко је био у праву кад од њега остане само флека.
Видим да већина вас који коментаришете овдје нешто уопште не зна саобраћајне прописе иако вас већина претпостављам има возачку дозволу. Није ми јасно како неко може да напише да уопште није битно што је неко прошао на црвено. Људи црвено свјетло значи да возач без обзира на околности или било шта друго, па и да је сам на свијету мора да се заустави и ништа не оправдава кршење тог прописа за који је иначе предвиђена казна од 15000 до 30000 динара и 6 казнених поена. Е због вас таквих се све ово и дешава. Већини нас би тата купио добар ауто ако је у могућности и нико сигурно не би возио југа ако има паре да купи аудија. Видим да се у већини новинских чланака вијести објављују у контексту да су погинуле три предивне особе које су само за пожељети, а да је овај са аудијем монструм кога треба јавно спалити на ломачи. Видео снимак са осталих камера ће сигурно бити узет у обзир приликом суђења и не треба да буде објављиван прије тога. Нису требала ни ова два постојећа, да не би дошло до оваквих коментара и гледања нечије погибије уживо. Такође нико не помиње да ли је урађена обдукција возача голфа и да ли је на основу тога утврђено да ли је био под дејством алкохола (врло вјероватно да јесте, јер је ишао са прославе). И то ће претпостављам бити изнесено на суду. Даље приче да Вранић није возио толико они би безбиједно прошли раскрсницу или да Вранић тако пијан није сјео за волан, они би опет прошли раскрсницу или да му је раније одузета дозвола... Па људи моји стварно лупате глупости, тако можемо да кажемо и да ово троје нису ишли у школу, не би морали да славе 5 година матуре и не би се у том тренутку нашли гдје су се нашли. Шта би било, када би било. Чињеница је само да су три млада живота изгубљена и да њиховим породицама ништа не може надокнадити губитак. Пустите их да почивају у миру, а закон препустите онима који су за то задужени.
Искрено саучешће породицама.
П.С. научите и поштујте саобраћајне прописе
veoma smo zabrinuti stradanjima na nasim putevima u Srbiji. Mi, ekipa elektronicara dr Slavka Radosavljevica, dipl. ing. nastanjenih u Marbelji pisemo vam i predlazemo.
ELEKTRONSKI OGRANICAVAC BRZINE KRETANJA VOZILA
Svakodnevno slusamo i gledamo stradanja u saobracaju. Posebno zabrinjava situacija da pri tome
masovno stradaju mladi u Srbiji.
Politika koja se vodi i sprovodi u vidu donosenja i sprovodjenja zakona ne daje ocekivane rezultate.
Imamo trku zakona sa stvarnosti koja se ne poboljsava.
Da li mora tako da bude u eri mocne elektronike i elektronskih sistema?
Da li je to mozda Nekom i od koristi da se to desava?
Prosto je da se ne preduzmu moguce i efikasne mere koje savramena elektronika to jednostavno moze da razresi.
Dakle, evo sta moji saradnici i ja predlazemo u cilju efikasnog resenja.
Prvo, izrada odgovarajuceg elektronskog uredjaja.
Drugo, postavljanje i montiranje radi provere efikasnosti.
Trece, zakonska regulativa
Cetvrto, proizvodnja i instalacija u vozilim i saobracajim znacima.
OPIS uredjaja
Uredjaj je namenjen za sprecavanje udesa vozilom ( motocikl, auto, autobus, kamion i dr.) usled nepostovanja postojece ogranicenje brzine.
Cilj je da se sprece nesrece koje se desavaju kao posledice nediscipline vozaca.
Sastav uredjaja:
- predajnik RF 433 MHz koji permanentno emituje kodiranu informaciju vrednosti ogranicenja i
- prijemnik RF 433 MHz sa dekoderom i izvrsnim elementom kojim informise vozaca zvucno i vizuelno o ogranicenju na toj deoici puta
sa odgovarajucom memorijom
Predajnik kodirane informacije numericke vrednosti ogranicenja se montira na tabli ogranicenja sa koje emituje informaciju ogranicenja.
Njegovo neprekidno napajanje se obezbedjuje solarnom energijom i odgovarajucom baterijom.
Prijemnik kodirane informacije se montira na vozilo bilo koje vrste sa izvrsnim elementima koji opominju vozaca zvucno i
vizuelno da je usao u deonicu ogranicene brzine sa mogucnosti memorisanja u slucajevima nepostovanja tog ogranicenja: deonica,
datum i vreme ( dokaz pravosudnim organima za prekrsaj).
Kada se vozilo krece i prilazi tabli upozorenja o ogranicenju brzine sa table se emituje kodirana informacija koju prijemnik u vozilu prima,
informise vozaca o postojanju ogranicenja. U koliko vozac ne smanji brzinu, cim predje tablu ogranicenja elktronika
memorise dokazne elemente prekrsaja.
Prijemnik je blokiran i samo organi kontrole saobracaja mogu da snime memorisane podatke kao dokaz za prekrsaje.
Napredno tehnicko resenje
Predho opisani uredjaj montiran u vozilo komunikaciski je povezan sa postojecom elektronskom logistikom u vozilu.
Kada uredjaj konstatuje prekrsaj brzine voznje pored navedenog deluje na sistem ubrzanja vozila te nezavisno od
namere vozaca svodi na dozvoljenu brzinu voznje u toj deonici puta. Po prestanku ogranicenja deblokira se
funkcija ogranicenja i omogucuje vozacu dalju regulaciju brzine.
Ovakvo resenje, smatramo, da ce eliminisati samovolju i nesavestnost vozaca.
Posledice ce biti apdolutno pozitivne iz vise aspekata o kojima prepustamo citaocu da razmislja.
Usao je u raskrsnicu na zeleno svetlo. Nije bitno da li je sa 160 ili 50km/h!
Saucesce porodicama, ali vozacu golfa se sigurno nije upalilo zeleno svetlo i zato je on kriv.
"Ovih dana na nekoliko lokacija svetlosna saobracajna signalizacija ( semafori) "podivljaju"
Primer 1. Danas 10.06.2014 oko 15 casova raskrsnica Kneza Milosa i Jovana ducica kod okretnice linija 2,8,9,12 . Posle crvenog svetla iz pravca J.Ducica pali se zuto zajedno sa crvenim i logicno sledi zeleno , ali NE. Ponovo se pali cisto crveno da bi se posle nekoliko trenutaka upalilo zuto treptuce a odmah zatim ponovo crveno."
To je normalna stvar i radi se o promeni rezima trajanja zelenog. To se na primer svakog radnog dana desava na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske ali u 17h. U to vreme po nekoj njihovoj logici pocinje ili se smanjuje guzva pa onda ustimavaju trajanje zelenog na duze ili na krace, po potrebi. Zato se ako se u to vreme kao pesak nadjes na toj raskrsnici i crveno ti je umesto da se upali zeleno produzi se crveno za jos jedan interval i obratno. Neko strucniji ko radi na odrzavanju semafora to moze detaljnije i podrbnije objasniti, ali u principu, radi se ustimavanju zelenog u zavisnosti od doba dana i guzvi. To je kao sto rekoh na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske oko 17h a eto Jovana Ducica i Kneza Milosa ti si primetio da se to radi oko 15h.. Skoro redovno se na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske zateknem oko 17h kao pesak i skoro svaki put to primetim. To sam par puta primetio i kao vozac na istoimenoj raskrsnici oko 17h. Onima kojima je zeleno produzi trajanje zelenog za jos jedan interval a onima koji imaju crveno produzi trajanje crvenog za jos jedan interval, ali slazem se sa tobom da to u tom trenutku izgleda kao da se semafor slogirao.
Pročitao sam na drugom mestu da je i ovo izjavio:
"Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da su podneli Ministarstvu pravde inicijativu da se sadašnje kazne, od dve do 12 godina za udese, povise kao one za ubistvo. Tačnije, predlog je da se izriče kazna od pet do 15 godina robije.
- Nema nikakve razlike kada neko zna da je pijan, sedne za volan i ubije nekog od onoga kad neko uzme pištolj i s umišljajem puca u nekog – kaže Okanović i dodaje da je predloženo da se pijani vozači odmah vode kod sudije i idu na izdržavanje zatvorske kazne, ukoliko se utvrdi da nisu prvi put uhvaćeni pijani za volanom."
A to bitno menja ton vašeg članka, kao i samu izjavu Okanovića!
Ja mislim da je ovo bitno, ako vi ne mislite, nemojte objaviti.
Ovih dana na nekoliko lokacija svetlosna saobracajna signalizacija ( semafori) "podivljaju"
Primer 1. Danas 10.06.2014 oko 15 casova raskrsnica Kneza Milosa i Jovana ducica kod okretnice linija 2,8,9,12 . Posle crvenog svetla iz pravca J.Ducica pali se zuto zajedno sa crvenim i logicno sledi zeleno , ali NE. Ponovo se pali cisto crveno da bi se posle nekoliko trenutaka upalilo zuto treptuce a odmah zatim ponovo crveno.
Primer2 . Raskrsnica kod merkatora juce 09.06.2014 g. u sred zelenog intervala iz pravca bul. Cara Lazara dok smo cekali da skrenemo levo na bul.Osloboidjenja pali se treptuce zuto a mi u raskrsnici to ne vidimo i svi krecu kojima je do tog trenutka bilo crveno .Opsti haos.
Profesionalni sam vozac preko 20 godina uglavnom po gradovima sto znaci lokalna voznja i imao sam priliku da nekoliko puta vidim da je svima crveno na semaforu ili sto je jos opasnije svima u istom trenutku zeleno. Doticni znaju da se to dogadjalo i na kojim raskrsnicama jer sam i sam u par navrata intervenisao preko saobracajne policije pa su na tim raskrsnicama semafori iskljucivani.
Moje navode mogu potvrditi svi vozaci iz GRASA koji rade u "lokalu".
Ljudi CUVAJTE SE !!!
Ljudi, pa jel vi mislite da je mozda i tom decku tesko sto je usmrtio nekog! Alo bre, pa i on je covek, koji je nehoticno oduzeo nekom zivot! Kazete brisao otezavajuce okolnosti-on bre nije znao gde je i verovatno i dalje ne zna gde je od stresa, straha i soka! Tuzno je sto je trebalo ovako nesto da se desi da on ne bi vise vozio kao ludak! Razumite i drugu stranu, zeleno svetlo, siroka ulica, noc, nigde nikog, svako bi vozio preko 50!
On ce ceo zivot da zivi sa tim da je ubio nekog! A po mom misljenju, momak je samo kriv za brzu voznju u alkoholisanom stanju, nije on izazvao sudar.
Samo da razjasnim, bez potrebe za daljim raspravljanjem. Kada imaš zeleno svetlo, sigurno se nećeš obazirati na vozila koja bi po svim mogućim propisima trebala da stoje na raskrsnici. Prilikom ulaska u raskrsnicu pri brzini od 50 km/h a kamoli 80 ili 160 km/h nećeš imati dovoljno vremena da registruješ i reaguješ na vozilo koje ti dolazi sa strane i koje treba da stoji. Sada je lako govoriti o ograničenju ali svi znamo da što je put rasterećeniji vozi se brže. Takođe i sami ste svesni, ukoliko vozite, da na bulevarima NIKO ne poštuje 50 km/h. Kada vozite po ograničenju, ostali učesnici vas zaobilaze, trube, seku i ostalo. Činjenica je da policija treba da vaspitava i po potrebi kažnjava vozače i da to radi kako treba, ovakvih nesrećnih događaja bi bilo znatno manje. Jedna stvar je sigurna, ukoliko se VI ne čuvate, niko vas neće sačuvati bili vi pešaci, biciklisti, motociklisti, automobilisti...
Odakle mu pravo da vozi 160km/h u gradu bez obzira na semafor ili odakle mu pravo da pijan sedne u kola!Brzina je odnela 3 života!Da je bila propisna nebi niko poginuo.Koliko još mora da se da mladih života zbog neodgovornosti društva, roditelja ali osnovno države koja mora da se bori da se to nedešava! Ogorčen sam na postupke nekih ali i uplašen za sebe i moju decu!
Ne moze neko da prodje kroz crveno sa 2 saputnika u autu, dobije djavola kojeg je trazio, i posle neko drugi da snosi svu krivicu i robija kao da ih je pobio pistoljem.Zato je tu PRAVO!
Ako hocete PRAVDU na ovoj planeti je necete naci.
Jer ono sto je za nekog pravedno za nekog drugog nije. Zato sudija otvori knjigu, procita napisano i stavi na kantar.Ti se posle zali kome treba.
Tako ce biti dok je sveta i veka.
Suprotno Rodoljubu Šabiću smatram da je dobroda smo mogli da pregledamo snimak nesreće. U trenutku sudara audiju je bilo crveno svetlo. Da nije bio pijan i da je išao 50 km na sat dozvoljenom brzinom, svi bi prošli sa lakšim povredama.
Audi je imao trepćiće zeleno kada je bio nevidljiv verovatno na mostu, a onda se sa 160 na sat sručio na nedužnu decu na čisto crveno.
Uostalom vozač audija ima više prijava za brzu vožnju.
Ne treba zaboraviti širu sliku, mladić od 21 godine vozi moćan auto, pijan a nema potrebna iskustva vozača.
Snimak smo videli ne treba ga braniti kiv je, Šteta što tata koji mu je dao audi ne može u zatvor.
sta vam je ?
150 km/h kroz grad ???????
ps-uzor mu je bio amidza koji je vozio samohotku na miseluku i mislio je da ce sve to tata pumpas potplatiti !!!!!!!!
ps 2-uhapsen je u beogradu sledeci dan ,posto ga je nas novosadski istrazni sudija pustio !!!!
Opet ona recenica " Od ranije poznat policiji" da milicija radi svoj posao mali iz Audi-ja nebi ni posedovao dozvolu... A momak iz Pola nebi vozio kolima na matursko vec bi uzeo taxi..
Ne pada mi na pamet da vozim kola pijan! Ili jos bolje ne pada mi n apamet da idem na neku proslavu kolima... Bolje spreciti na vreme....
Evolucija je do nedavno imala mehanizme da iz procesa reprodukcije ukloni dnk jedinki koje su bahate, neoprezne, glupe i izopacene.
Takve jedinke su se ili same svojom gluposcu eliminisale iz procesa reprodukcije ili prosto nisu bile privlacne suprotnom polu koji bi sa njima radio na ocuvanju njihovog dnk koda.
Danas je pred proces evolucije postavljen nov izazov za koji se nadam da ce uspeti da ga prevazidje. Naime, bahate osione, glupe, sebicne individue voze skupa i sigurna vozila i u nesrecama koje one izazivaju ginu uglavnom drugi, neduzni ljudi u ne tako skupim i sigurnim vozilima.
"na trepcuce zeleno svetlo se prelazi ako si se nasao u raskrsnici-tako glasi pravilo"
To je nepotpuno (da ne kazem netacno). Na trepcuce zeleno se moze preci kao i na zeleno: uz postovanje ogranicenja brzine. Ako pri brzini od 50km/h vozac proceni da ce preci semafor (a ne raskrsnicu) na trepcuce zeleno, onda je to dozvoljeno.
Jedna od stvari koja mi pada na pamet u vezi sa ovim slucajem je koliko poremecen trebas da budes da samo par sati nakon sto si ubio tri mlade osobe sednes za racunar i krenes da brises svoj Facebook profil kako bi uklonio otezavajuce okolnosti!
Samo par sati nakon celog slucaja, taj ili neko iz njegove blizine vec hladnokrvno razmislja kako da se izvuce iz svega.
Uslikano 9. juna 2014. godine, u jutarnjim casovima, dan posle nesrece.
Autor slike tvrdi da crveno svetlo ne radi na levom i gornjem semaforu, dok na desnom radi, a da zuta i zelena svetla rade ispravno.
Slikano na Bulevaru Cara Lazara, iz pravca Spensa prema Limanu 3, na raskrsnici sa Bulevarom Oslobodjenja, odnosno na raskrsnici gde je navodno VW Polo prosao na crveno svetlo.
Bilo bi lepo videti snimak sigurnosnih kamera te noci i iz tog pravca, odnosno pravca kojim se kretao VW Polo, i utvrditi cinjenice a ne nagadjati stvari.
Po nekom starom zakonu o krivica za nesrecu je uvek bila rezervisana za onog ko je bio u alkoholisanom stanju. Tada se cak nije ni utvrdjivalo sta je onaj drugi radio ako je ovaj bio pijan. Mogao je neko da bude pijan a da je vozio svojom trakom cak i brzinom manjom od ogranicenja a onaj trezan je mogao da predje u traku pijanog i ceono da ga zvekne, ali se znalo, cim stigne policija krivica je onog pijanog. Sada po novom zakonu je krivica podeljena i utvrdjuje se eventualna krivica svakog ponaosob tako da bi po novom zakonu onaj pijanac sto je vozio svojom trakom i cak ispod ogranicenja odgovarao samo sto je vozio pijan a ovaj trezan bi odgovarao sto je presao u traku pijanog i tako izazvao sudar. Sto se tice ovog kod Merkatora po meni su krivi i jedan i drugi. Golf je izasao na crveno i time bio uzrocnik nesrece. Audi je kriv, njime je upravljala pijana debilcina koja je bahato divljala sa 160. Da nije bio pijan i da je vozio 50 nesreca bi se mozda i tada dogodila,ali verovatno sem tezih telesnih povreda nekog od ucesnika,smrtnih slucajeva ne bi bilo. Da je bio trezan i da nije jurio verovatno bi nekako uspeo da odgreaguje pa mozda do sudara ne bi ni doslo vec bi ostalo na nekoliko pogrdnih reci upucenih jedno drugom. Treba utvrditi i u kom je stanju bio vozac Golfa. Ako je i on bio pijan i taj je mogao nekog oduvati ako ne kod Merkatora onda na nekoj drugoj raskrsnici kojom je imao nameru da se krece.
Citiraću ga skraćeno u trećem pasusu: "Učesnik prolazi kad im to dozvoljeno, nema razloga da očekuje da će ući nekome kome je to zabranjeno" Šta to znači? Nagarim i zažmurim jer u raskrsnici nebi trebalo biti nikoga. E, budale, pa baš u raskrsnici iako imam prvenstvo, pazim da drugi učesnik u saobraćaju nije me video, pogrešio, prevideo, a to su vozila, pešaci, motociklisti, biciklisti. A o alkoholu neću ni da pričam, sećam se njegovih reči kada je donošen novi ZOB saobraćaja.
"šta bi bilo da je išao neki motor sa 60km"???
Pre svega sa 60(a ne naopako 160) se ne vozi u gradu!!! Kada bi vozio 50 na sat, video bi ga i vozač golfa, a i motorista bi mogao da ukoči. Bahati audista sigurno se nije ni obazirao na svetla na semaforu. Pogledajte drugi snimak(sa mosta) od silne brzine nije ni stigao ni probao da stisne kočnicu! Ali zato mu je tata podmitio ove moralne nakaze koje će ga svega osloboditi.
Nisam ni na cijoj strani ali shvatite da ne mozete da krivite samo jednu stranu tipa "da nije vozio ludacki ne bi bilo stradalih".Sta momak koji ima privremenu vozacku dozvolu radi za volanom posle ponoci,jos i pored toga najverovatnije prolazi kroz crveno???Evidentno da je krivica obostrana i treba samo postupati po zakonu kakav god da je.Sramota je da recimo covek koji je vozio mrtav pijan ubija dete i bude osudjen na 2 godine!!!
Polo je prošao kroz crveno i tačka. Trepćuće zeleno je zeleno svetlo. Šta bi bilo da je umesto audija išao neki motor sa 60km/h i udario u pola ili da je išao neki autobus? Ishod bi sigurno bio fatalan. Jednostavno glavni krivac za smrt troje ljudi, uključujući i sopstvenu je vozač pola. Vozač audija je praznoglava budala i trebalo bi mu doživotno oduzeti vozačku dozvolu i propisno kazniti. Svakako, najveća moguća kazna mu je što će živote troje mladih ljudi nositi na duši. Ljudi, u saobraćaju čuvajte sebe i druge, mnogo nepažnje vlada na našim ulicama i nesreće samo čekaju da se dese.
Gospodine DAMIRE OKANOVIĆU! Dali je čovek koji se više puta napije alkoholičar ? Dotičnom gospodinu nije prvi put da vozi u alkoholisanom stanju. Prema tome Vi i slični Vama podržavate takve tipove,jer kazne ili nije bilo,ili je bila neprimerena.
Žao mi je ali prolazak na crveno je starije od prekoračenja brzine čak i pod dejstvom alkohola. A javni linč idiota u audiju jeste opravdan. Kamo sreće da su jadna deca nekim čudom ostala živa i zdrava, vozač Pola bi dobio krivičnu prijavu pa bismo vozača oba auta podjednako danas pljuvali.
@Anonimus Dečačiću u audiju treba ležeći policajac
Kad već nigde nema pravih policajaca(potkupljivih) , ovaj problem bi donekle mogli rešiti "ležeći policajci" koji nisu selektivni i korumpirani i odmah na licu mesta ti pokažu posledice tvog ponašanja za volanom. To bi stvarno bilo pravo rešenje.
Кружни токови су одлични, али заузимају велики простор. Што се тиче проточности, мене су учили да кружни ток не може имати пропусну моћ као четворокрака раскрсница, али ваљда Окановић боље зна...
Ne mogu da tvrdim pouzdano, ali cini mi se da ukoliko se desi saobracajna nesreca, da iako je osoba koja je u alkoholisanom stanju postovala sve ostale propise (brzinu i svetlosnu signalizaciju), a despot je postovao samo svetlosnu signalizaciju. Ovaj mali sto je jurio je ipak kriv BEZ OBZIRA NA PROLAZAK NA ZELENO! Bez obzira sto su oni usli u raskrsnicu na crveno! Da nije isao 160km/h i da je bio trezan, ovo se ne bi desilo. KRIVICA UVEK PADA NA PIJANU OSOBU! Jedino ako je i vozac golfa bio u pijanom stanju, tek onda se despotova krivica smanjuje. Ne kazem da je ovde to slucaj, ali GOLF JE MOGAO UCI NA CRVENO JER SU NPR OTKAZALE KOCNICE...
sta zna dete sta je 160 na sat, sedne pa vozi. Nije isti prekrsaj voziti po gradu 70, 80 ili 160+ kao ovaj manijak. Ovo je ugrozavanje svega oko sebe. Osim zatvora treba i kod psihijatra da ide, jer kad saberete 21g+audi s8+takva voznja+njegov fb koji govori dosta toga, jasno je da se radi o frustriranoj i osobi nakaznih vrednosti
@AntiBot
sasvim korektna izjava Okanovića. Dakle ostaje sumnja u nesinhronizovanost semafora jer se ne vidi semafor u ulici Cara Dušana a postoji sumnja jer su ti semafori već bili popravljani. Kao što reče Okanović to je u nadležnosti suda da utvrdi.
Ne vidi se ni sta je bilo na semaforu u Somboru. Zeleno ili zuto?
Stvarno ne vidim kako bi ti semafor u Cara Dusana pomogao da zakljucis ko je ovd kriv?
Svakom normalnom čoveku se steže sve u njemu od ovakvih stvari. Ali, ...
Ako su semafori radili ispravno (a verovatno jesu) onda je vozač Golfa prošao kroz crveno svetlo i on je krivac što je do sudara došlo. Ovaj u Audiju, ne znam ni kako da ga nazovem, jer nemam ljudsku reč za njega, je svojim idiotskim divljanjem kriv što su posledica ovog sudara izgubljeni životi.
Apriori svi osuđujemo nekog u Audiju, a smatramo da svi drugi nisu krivi. Nažalost jesu. Svi imaju krivice u ovom udesu.
Ono lagano izlaženje u raskrsnicu od strane Golfa, nekih 20-30 km na sat, bez usporavanja, ubrzavanja, kroz crveno svetlo, je stvarno čudno. Kao da ne ulazi u raskrsnicu pod režimom semafora, kao da ne pripada uopšte tu. Jadna deca (a tek njihove porodice), kako su najsurovije kažnjena za propust u saobraćaju ... Tuga najveća. Mladi, možda i oni pod dejstvom alkohola, ali sigurno nisu zaslužili ovo što ih je snašlo.
Ovaj drugi što je vozio Audi je zaslužio sve najgore. I on i oni što su ga dosada puštali nakon što je bio hvatan u ovakvim prekršajima. I MISLIM DA JE TO POTENCIJALNO REŠENJE ZA OVAKAVE PROBLEME I KAKO IH IZBEĆI UBUDUĆE. Mislim da oni i nose ovo troje mladih ljudi na duši. Bilo je pitanje vremena kad će Vranić ovkvim iživljavanjem unesrećiti nekoga.
I on će verovatno odgovarati za njegov deo prekršaja, onoliko koliko zakon dozvoli. Za brzu vožnju i vožnju pod dejstvom alkohola. I time će biti zadovoljen ovozemaljski zakon. Niko ni ne može biti kažnjen više od onog što zakon propisuje.
ALI ŠTA JE SA 3 ŽIVOTA ZAUVEK UGAŠENA???
Gde je tu kosmička pravda???
Izgleda zauvek napustila ove prostore ...
Najiskrenije saučešće porodicama poginule dece.
Sta lupeta ovaj "strucnjak"...
Bio je pijan i vozio 160+ kroz grad!!!!! To je uzrok smrti troje mladih ljudi! Nista drugo nije bitno! Apsolutno je zanemarljiva cinjenica da je golf prosao kroz crveno! Suditi mu za ubistvo troje ljudi! I to ne iz nehata!
PS Kakvi kruzni tokovi!? Pa jel vi mislite da bi, da je tu bio kruzni tok, on usporio na 30-40 i onda se lepo provozao kroz kruzni tok postujuci sva pravila voznje u kruznom toku??? NE BI! Pa vec par puta sam mogao da poginem zbog kretena koji ulecu u kruzni tok i boli ih bas za sve!
PPS Jedini lek za ovakvu stoku je govnjiva motka!!!! Nista drugo!
Pa gde si i šta si ti radio do sad ? Da išta radiš podesili bi i uskladili semafore u gradu ! Da, teška je to nauka podesiti, recimo "zeleni talas" i povećati protok saobraćaja! Da brineš o saobraćaju u gradu, uklonio bi elektronski bilbord koji gleda na tu nesrećnu raskrsnicu ! Da li si, u silnoj brizi za bezbednost saobraćaja u NS, pomislio da tom bilbordu, a postavljen je u vidokrugu semafora, recimo tu nije mesto ? Da li si pomislio, možda, da je od siline zelenog svetla koji emituje taj bilbord nesrećni mladić u golfu pomislio da je zeleno na semaforu ? Ili to možda nije deo bezbednosti u saobraćaju ? Da se nisi možda direktore, u želji da se istakneš u samoreklamiranju, zaigrao i preterao ? Pa ti se ovde stavljaš u ulogu sudije !! HEj !! TI se usuđuješ da pre suda donosiš presudi i TI već odmeravaš kaznu !!
Covek je izneo istinu. Takva je kakva je najcrnja moguca.Sumanuta voznja i alkohol su problem ali u ovom slucaju nazalost vinovnik nesrece je vozac golfa.U svakom slucaju Vranic zasluzuje dozivotnu diskvalifikaciju iz saobracaja.
Govorila je moja nastavnica istorije da treba razlikovati uzrok od povoda za rat...
tako nekako mi dodje i ovo, jedan je kriv sto je prosao kroz crveno i izazvao sudar, a drugi sto je svojim automobilom i debelo neprilagodjenom brzinom usmrtio troje ljudi... sa manjom brzinom mozda ne bi izbegao sudar, ali bi sigurno posledice bile manje...
Nesporno je da je Despot Vranic siledzija,manijak itd.Sta cemo sa prolaskom odnosno polaskom na crveno.Neizmerno m je zao te dece ali kao profesionalnom vozacu mi ostaje da konstatujem da je za sve prvenstveno kriv vozac Golfa.Da su Vranica i corkirali ranije ovaj nesretni decko je krenuo na crveno i ugrozio bezbedno odvijanje saobracaja.Ispalo je najtragicnije sto moze biti ali varijanti za nesrecu je bezbroj.
Tragedija
Članovi kojekakvih komiteta nemaju pravo da komentarišu zakonska rešenja. Nije umesno graditi svou popularnost na tuđoj nesreći.Vozač pod dejstvom alkohola nema šta da traži u saobraćaju, makar mu svi semafori na svetu svetleli zeleno. Drugi vozači nisu u obavezi da pretpostave da će neko voziti brzinom 300% većom od dozvoljene u gradu. Da je vozač išao 60, 70, 80 km/h, trezan, mogli bi govoriti o prekršaju, ovako ne. U sličnom slučaju u Kisačkoj ulici, umesto semafora je bilo prvenstvo prolaza u pitanju, sud je ispravno postupio tvrdeći da pijani vozač nema šta da traži u saobraćaju, kao i da poginuli nisu mogli da pretpostave da se vozilio na glavnom putu kreće 140 km/h prema nalazu veštaka.
Stvari treba nazivati pravim imenom: za celokupno društveno zlo u Srbiji krivo je pravosuđe !!!
Uz blagonaklonost sudija i tužilaca, uticajni roditelji i advokati uz pomoć kojekakvih veštaka svaki slučaj dovedu do banalnosti. Nesavesnim ili nestručnim vođenjem postupka i blagim presudama, a najčešće puštanjem počinioca na slobodu, većina sudija šalje poruku da se zločin isplati !
Svi, teški propusti u postupanju tužioca, će ići u prilog počiniocu ! Ubicu je pustio, umesto da ga je odmah zatvorio na 24 sata i poslao u zatvorsku bolnicu da se uzimanjem krvi eventualno utvrdii i dejstvo opijata ! Ovako će u trenutku privođenja, a nakon skoro 28 sati od udesa, pisati da je vozač bio trezan !? Sutra će takav tužilac i snimke odbaciti kao irelevantan dokazni materijal jer, recimo, u pribavljanju istog nije ispoštovana neka od procedura ! I neće biti ništa od tih, zakonom predviđenih 12 godina robije ! Dobiće maksimalno 2 I to uslovno !!!
A još kad se dodaju komentari kojekakvog direktorčića nekakvog komiteta i samoproklamovanih stručnjaka za saobraćaj, ludaci za volanom će nekažnjeno moći da nas gaze i po pešačkim stazama !!
Ne prihvatam da je brzina od 160km u gradu, ok, i da samo odgovaraš prekršajno iako je saobraćajka sa smrtnim ishodom. Ludački je projurio kroz semafor. Gde je kontrola policije na kritičnim tačkama? Zatvaranje očiju zbog tatinih sinova,sramota za policiju.
Nigde u svetu nije moguće zaštititi ljude od idiota koji voze brže u gradu nego što se sme voziti na auto putu, i ovaj zlikovac mora dobiti barem deset godina robije sa oduzetom dozvolom za sva vremena. Zlikovac da je vozio propisanom brzinom ne bi ubio svo troje dece.
Tamo su resili. I njima su ginuli po putevima, nisu vise imali gde da ih zakopavaju. Kaznjavanje je bilo nepostojece zbog korupcije (zvuci poznato?) i taj deo nije ni mogao da bude promenjen zbog bezakonja u drzavi. Onda su izgradili lezece policajce. Kad kazem izgradili, bukvalno to i mislim, to su prepreke od 30 i vise cm, sa ostrom ivicom, prakticno velike stepenice, i na svakom koraku su. Prelaze se iskljucivo zaustavljanjem pa polako tocak po tocak u prvoj. Realno, vise niko nije poginuo. Sa stokom se ne moze drugacije, a zasto u sred Evrope zivi necivilizovana stoka, e to treba pitati nadlezne.
Dečačiću u audiju treba ležeći policajac, da mu razvali makinu kada ga drmne u punoj brzini. Cele noći gledam ove bolesnike kako razvlače od Ž. stanice do tunela. Vikendom, a sve češće i radnim danima ne može se spavati od njihovih "bjesova".
Kruzni tokovi su daleko najisplativiji za NJIH,ona dva kruzna toka su placena po 400 ooo e SVAKI,a realna cena je 15 000,toliko su placeni iz prve ruke tvrdim!A sto se udesa tice mogu oni da govore koliko tata ovog sa s8 plati,ja kao profesionalac tvrdim da ovi u golfu nisu imali sanse da odreaguju ni da stisnu gas ni da zakoce,da je neko skretao levo iz pravca zeleznicke isto bi mu se desilo.X puta mi se desilo,vozilo ide 100-120 po gradu ja skrecem levo i u daljini nemogu da verujem da toliko ide,lagano skrecem levo i covek me`promasi` za 5 m,ovaj je isao preko 160 i bilo ko cak i pesak da se nasao na putu jednostavno NEMOZE DA ODREAGUJE i to je cela istina.
Suvo i krajnje surovo teoretisanje. Isprazno tehničko objašnjenje zakona od strane Damira Okanovića. Gopsodine Damire ovde se radi o ljudskim životima i kao što neko reče kako može biti da vožnja u alkoholisanom stanju i suludom brzinom nema uzročno posledične veze sa pogibijom troje mladih ljudi. Već dva dana niko ne spori krivicu i drugog vozača... mada polako ali sigurno počinju zahtevi za proveru snimka iz drugog pravca jer postoji sumnja da semafor na toj raskrsnici zbog nedavnih radova i isključenja nije dobro sinhronizovan. Sumnja je opradana... ili nije... ali to se može ustanoviti samo pregledom snimka. Prema tome Damire ovako hladno i surovo objašnjavanje sa vaše strane je LUPETANJE GLUPOSTI!
doneta na osnovu nepotpunog saznanja, tj. zlonamerna i upućuje na pogrešan zaključak. Svaki dan, nekoliko puta danju i noću, prolazim ovom raskrsnicom i tvrdim: bahatom Vraniću je bilo CRVENO SVETLO kod Merkatora. Naime, taj semafor radi tako da prvo pali prolaz od mosta ka Futoškoj, zatim zatvara(crveno) isti, ali iz pravca Elektrovojvodine ostaje zeleno još 10 sekundi. Tako je bilo, ali sumnjam da su sada nešto "naštelovali".
Prvi video od Elektrovojvodine je sa namerom "procurio", a zatim i drugi, sa mosta i N.Fronta, ali TREBA NAM i onaj sa kamere kod AMSS. Taj se sigurno neće pojaviti.
Od kada ovakvi kvazi strucnjaci sede na mestima odgovornim za bezbednost saobraćaja stanje na putevima je sve gore i gore. U svakoj auto skoli vas uce da je treptuce zeleno dozvoljeno samo za prolaz ako nemas mogucnost da zaustavis auto na bezbedan nacina i pritom da ne ugrozis druge ucesnike u saobracaju (recimo najdete se 15 metara od raskresnice, bili ste zaklonjeni vecim vozilom itd..). Posto despot nije imao vozila iza sebe i postojala je mogucnost da se zaustavi ispred raskresnice on ne samo da nije pokazao nameru vec je dodao gas potvrdjuje njegove nasilničke pobude u vožnji. Dotični iz komiteta je trebao na ovakav način da objasni prolaz kroz treptuce zeleno a ne da zbunjije javnost da je to dozvoljeno, formalno pravno jeste ali ako se ispune određeni uslovi za to.
baravno da bi usporio za kružni tok jer je to praktično skretanje i ne može da ga preseče.
još ako u sred k.toka nasadiš neku betonjerku fontanu od 200 m^3 betona i armature da viviš kako će da koči...
Despot poznat po krivicnim prijavama i voznjama u alkoholisanom stanju?! Zakon o bezbednosti u saobracaju tj sprdanja od zakona, kao i svi ostali Zakoni u nasoj drzavi! Ko ga je oslobodio, dozvolu vratio i sl pitanje je za Vas?Ili jos jedna primer uticajnog oca, kao sto je primer klinca dir.Agrobanke, zatim direktor Srbijagasa, sta je sa ekipom koja su ubila direktora DZ Beocin oni se ne spominju i ostala bagra, a vazno da Despot krstacu na retrovizoru ima... JADAN SMO MI NAROD!!!
ovaj despot je potplatio i pripretio svima preko tate i advokata, prvi je ovaj okanović. gospodine PRVI KRIVAC!!! je alkohol, ako je vrsni audista popio i kap alkohola NIJE SMEO!!! da sedne za volan, automatski ne bi bio tu gde je bio dok je ubijao decu, i nemojte mi se praviti pametni ja sam lično udario čoveka od pozadi i prošao bez ijedne kazne, ijednog dinara potrošenog iako je uvek kriv onaj od nazad samo zato što je čovek imao malo preko dozvoljenog alkohola u sebi i to je i policajac rekao i na sudu pročitali zakon, kad je alkohol u pitanju on je jači od svega pa i od crvenog!!!
na trepcuce zeleno svetlo se prelazi ako si se nasao u raskrsnici-tako glasi pravilo
i nije tacno da su samo kruzni tokovi resenje.
doticna kasta je ignorisala i takve raskrsnice.
'ladno su nastavljali pravo preko onog kruznog toka pred futogom
Trepcuce zuto je najveca glupost koju mogu da urade,sve raskrnice uvek imaju znak i uvek je jedna od ulica sa prvenstvom prolaza.
Nazalost saobracajna nekultura je na vrhuncu,ne postuju se elementarne stvari tipa ukljucivanje zmigavaca,osnove prestrojavanja,pola vozaca ne zna pravilno da udje u kruzni tok,opusteno se prolazi kroz raskrnice zutom trakom i oduzima prednonst pesacima na uslovno zelenom...
sasvim korektna izjava Okanovića. Dakle ostaje sumnja u nesinhronizovanost semafora jer se ne vidi semafor u ulici Cara Dušana a postoji sumnja jer su ti semafori već bili popravljani. Kao što reče Okanović to je u nadležnosti suda da utvrdi.
direktora Komiteta za bezbednost saobračaja navodi na zaključak da vozač Ausija nije odgovoran krivično već prekršajno. Sada bi, bez obzira na ogorčenost zbog brzine i pijanstva, trebalo pitati onog ko je odredio pritvor naknadno i u treneutku kada su bile poznate sve odlučne činjenice, na osnovu čega je to učinio.
Sa pravne strane proizilazi da je dežurni zamenik tužioca u veoma delikatnom slučaju postupio ispravno i nije odredio pritvor.
Sa građanske strane; Šta je sa sudijama koje nisu sankcionisale ranije teške prekršaje?
Sa ljudske strane saučešće porodicama stradalih.
Sasvim se slazem da on nije uzrocnik nesrece.
Medjutim, usled njegovog prekrsaja je nesreca daleko veca nego sto bi bila da prekrsaj nije napravio i smatram da je to ono zbog cega bi trebao da odgovara.
"Kada postoji alkoholisanost vozača ili kad postoji brzina veća od dozvoljene, a ona nije u uzročnoj vezi sa saobraćajnom nezgodom, tada vozač odgovara samo prekršajno"
Da nije bio alkoholisan, i da nije vozio 160 km/h troje ljudi bi bilo zivo.
Zar to nije uzrocno vezano????
Ne znam, ali znam da su mi policajci naplatili kaznu zbog prelaska na trepcuce, a takodje i u toku skretanja gde sam imao uslovno za levo, a nakon toga sto sam presao semafor oni su tvrdili da se to uslovno iskljucilo dok nisam prosa celu raskrsnicu. Tako je i ovaj mangup na nanosekundu prosao kroz zeleno, ali definitivno nije izasao iz raskrsnice na zeleno. Sada mi kazite - da li sam ja budala sto sam platio kaznu, da li su ti policajci budale i treba da ih tuzim, da li je budala ovaj mangup sto vozi pijan ko sumanut, da li je nesretni vozac koji je jedva 30 prosao kroz crveno? Mislim da sada vise nije bitno jer oni su poginuli iz razloga sto je mangup isao preko 100 umesto dozvoljenom brzinom. Tehnicki mu ne mogu nista, iako bi voleo da ga okace za ta njegova velika tatina mudasca na sred Miletica naopacke. Izvinite, samo sam besan sa razlogom, jer se opet neki tatin sincic provlaci na neke tehnicke stvari, na koje obicni smrtnici ne mogu.
Čovek je u pravu, da imamo kružne tokove niko ne bi uspeo da vozi 160 km/h po gradu, još kad bi od svakog pešačkog prelaza napravili ležećeg policajca..........
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Okanović: Odgovornost za brzu vožnju, ne i za trepćuće zeleno
Novi Sad
•10.06.2014.
•05:45 > 06:48
Komentari 80
пешак
Јесте момак прошао на црвено и направио прекршај. Јесте тим прекршајем угрозио себе и путнике.
Зар је због тогао морао изгубити живот?
Идемо даље, по прописима. Шта у саобраћају уопште тражи неко са тим процентом алкохола у крви? И да је пешак, па да надува, имају право да га приведу. А, он још сео у тенк!
Шта у саобраћају, било где у овој држави, тражи неко ко ДИВЉА са 160 на сат?
Шта у саобраћају уопште тражи неко, за кога полицајци кажу, да је вишеструки повратник у брзој вожњи под утицајем алкохола?
Сад овако:
Постоје узроци и постоје последице. Последице овог случаја сви знамо. Узроци су пролазак на црвено и дивљачка вожња пијаног манијака који није смео да буде за воланом, још одавно, а не само ту ноћ!
По пропису дивљак није никако смео да вози ауто, било којом брзином, већ да иде таксијем или аутобусом. Уместо тога, он је сео за волан и дивљао као много пута пре. Само је штета што није наишао на неки ватрогасни камион под ротацијом, па онда коментариши ко је био у праву кад од њега остане само флека.
Може и овако да се посматра, све по закону!
Ђорђе
Искрено саучешће породицама.
П.С. научите и поштујте саобраћајне прописе
veoma smo zabrinuti stradanjima na nasim putevima u Srbiji. Mi, ekipa elektronicara dr Slavka Radosavljevica, dipl. ing. nastanjenih u Marbelji pisemo vam i predlazemo.
ELEKTRONSKI OGRANICAVAC BRZINE KRETANJA VOZILA
Svakodnevno slusamo i gledamo stradanja u saobracaju. Posebno zabrinjava situacija da pri tome
masovno stradaju mladi u Srbiji.
Politika koja se vodi i sprovodi u vidu donosenja i sprovodjenja zakona ne daje ocekivane rezultate.
Imamo trku zakona sa stvarnosti koja se ne poboljsava.
Da li mora tako da bude u eri mocne elektronike i elektronskih sistema?
Da li je to mozda Nekom i od koristi da se to desava?
Prosto je da se ne preduzmu moguce i efikasne mere koje savramena elektronika to jednostavno moze da razresi.
Dakle, evo sta moji saradnici i ja predlazemo u cilju efikasnog resenja.
Prvo, izrada odgovarajuceg elektronskog uredjaja.
Drugo, postavljanje i montiranje radi provere efikasnosti.
Trece, zakonska regulativa
Cetvrto, proizvodnja i instalacija u vozilim i saobracajim znacima.
OPIS uredjaja
Uredjaj je namenjen za sprecavanje udesa vozilom ( motocikl, auto, autobus, kamion i dr.) usled nepostovanja postojece ogranicenje brzine.
Cilj je da se sprece nesrece koje se desavaju kao posledice nediscipline vozaca.
Sastav uredjaja:
- predajnik RF 433 MHz koji permanentno emituje kodiranu informaciju vrednosti ogranicenja i
- prijemnik RF 433 MHz sa dekoderom i izvrsnim elementom kojim informise vozaca zvucno i vizuelno o ogranicenju na toj deoici puta
sa odgovarajucom memorijom
Predajnik kodirane informacije numericke vrednosti ogranicenja se montira na tabli ogranicenja sa koje emituje informaciju ogranicenja.
Njegovo neprekidno napajanje se obezbedjuje solarnom energijom i odgovarajucom baterijom.
Prijemnik kodirane informacije se montira na vozilo bilo koje vrste sa izvrsnim elementima koji opominju vozaca zvucno i
vizuelno da je usao u deonicu ogranicene brzine sa mogucnosti memorisanja u slucajevima nepostovanja tog ogranicenja: deonica,
datum i vreme ( dokaz pravosudnim organima za prekrsaj).
Kada se vozilo krece i prilazi tabli upozorenja o ogranicenju brzine sa table se emituje kodirana informacija koju prijemnik u vozilu prima,
informise vozaca o postojanju ogranicenja. U koliko vozac ne smanji brzinu, cim predje tablu ogranicenja elktronika
memorise dokazne elemente prekrsaja.
Prijemnik je blokiran i samo organi kontrole saobracaja mogu da snime memorisane podatke kao dokaz za prekrsaje.
Napredno tehnicko resenje
Predho opisani uredjaj montiran u vozilo komunikaciski je povezan sa postojecom elektronskom logistikom u vozilu.
Kada uredjaj konstatuje prekrsaj brzine voznje pored navedenog deluje na sistem ubrzanja vozila te nezavisno od
namere vozaca svodi na dozvoljenu brzinu voznje u toj deonici puta. Po prestanku ogranicenja deblokira se
funkcija ogranicenja i omogucuje vozacu dalju regulaciju brzine.
Ovakvo resenje, smatramo, da ce eliminisati samovolju i nesavestnost vozaca.
Posledice ce biti apdolutno pozitivne iz vise aspekata o kojima prepustamo citaocu da razmislja.
Autor idejnog resenja,
Dr Slavko Radosavljevic, dipl. Ing.
34952862991
slavkoinvent@gmail.com
Anonymus
Anonymus
Anonymus
Saucesce porodicama, ali vozacu golfa se sigurno nije upalilo zeleno svetlo i zato je on kriv.
Anonymus
Primer 1. Danas 10.06.2014 oko 15 casova raskrsnica Kneza Milosa i Jovana ducica kod okretnice linija 2,8,9,12 . Posle crvenog svetla iz pravca J.Ducica pali se zuto zajedno sa crvenim i logicno sledi zeleno , ali NE. Ponovo se pali cisto crveno da bi se posle nekoliko trenutaka upalilo zuto treptuce a odmah zatim ponovo crveno."
To je normalna stvar i radi se o promeni rezima trajanja zelenog. To se na primer svakog radnog dana desava na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske ali u 17h. U to vreme po nekoj njihovoj logici pocinje ili se smanjuje guzva pa onda ustimavaju trajanje zelenog na duze ili na krace, po potrebi. Zato se ako se u to vreme kao pesak nadjes na toj raskrsnici i crveno ti je umesto da se upali zeleno produzi se crveno za jos jedan interval i obratno. Neko strucniji ko radi na odrzavanju semafora to moze detaljnije i podrbnije objasniti, ali u principu, radi se ustimavanju zelenog u zavisnosti od doba dana i guzvi. To je kao sto rekoh na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske oko 17h a eto Jovana Ducica i Kneza Milosa ti si primetio da se to radi oko 15h.. Skoro redovno se na raskrsnici Bul Oslobodjenja i Jevrejske zateknem oko 17h kao pesak i skoro svaki put to primetim. To sam par puta primetio i kao vozac na istoimenoj raskrsnici oko 17h. Onima kojima je zeleno produzi trajanje zelenog za jos jedan interval a onima koji imaju crveno produzi trajanje crvenog za jos jedan interval, ali slazem se sa tobom da to u tom trenutku izgleda kao da se semafor slogirao.
"Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da su podneli Ministarstvu pravde inicijativu da se sadašnje kazne, od dve do 12 godina za udese, povise kao one za ubistvo. Tačnije, predlog je da se izriče kazna od pet do 15 godina robije.
- Nema nikakve razlike kada neko zna da je pijan, sedne za volan i ubije nekog od onoga kad neko uzme pištolj i s umišljajem puca u nekog – kaže Okanović i dodaje da je predloženo da se pijani vozači odmah vode kod sudije i idu na izdržavanje zatvorske kazne, ukoliko se utvrdi da nisu prvi put uhvaćeni pijani za volanom."
A to bitno menja ton vašeg članka, kao i samu izjavu Okanovića!
Ja mislim da je ovo bitno, ako vi ne mislite, nemojte objaviti.
Primer 1. Danas 10.06.2014 oko 15 casova raskrsnica Kneza Milosa i Jovana ducica kod okretnice linija 2,8,9,12 . Posle crvenog svetla iz pravca J.Ducica pali se zuto zajedno sa crvenim i logicno sledi zeleno , ali NE. Ponovo se pali cisto crveno da bi se posle nekoliko trenutaka upalilo zuto treptuce a odmah zatim ponovo crveno.
Primer2 . Raskrsnica kod merkatora juce 09.06.2014 g. u sred zelenog intervala iz pravca bul. Cara Lazara dok smo cekali da skrenemo levo na bul.Osloboidjenja pali se treptuce zuto a mi u raskrsnici to ne vidimo i svi krecu kojima je do tog trenutka bilo crveno .Opsti haos.
Profesionalni sam vozac preko 20 godina uglavnom po gradovima sto znaci lokalna voznja i imao sam priliku da nekoliko puta vidim da je svima crveno na semaforu ili sto je jos opasnije svima u istom trenutku zeleno. Doticni znaju da se to dogadjalo i na kojim raskrsnicama jer sam i sam u par navrata intervenisao preko saobracajne policije pa su na tim raskrsnicama semafori iskljucivani.
Moje navode mogu potvrditi svi vozaci iz GRASA koji rade u "lokalu".
Ljudi CUVAJTE SE !!!
dr.
samo sam pitao
Pravo je cudo da nema vise poginulih .
On ce ceo zivot da zivi sa tim da je ubio nekog! A po mom misljenju, momak je samo kriv za brzu voznju u alkoholisanom stanju, nije on izazvao sudar.
djole
Ivan
novosadjanka
za sta ce ovaj silni tatin sin da odgovara?
mozda i njemu bude olaksavajuca okolnost sto je bio pripit
ne bi bilo prvi put
NO
Ako hocete PRAVDU na ovoj planeti je necete naci.
Jer ono sto je za nekog pravedno za nekog drugog nije. Zato sudija otvori knjigu, procita napisano i stavi na kantar.Ti se posle zali kome treba.
Tako ce biti dok je sveta i veka.
Audi je imao trepćiće zeleno kada je bio nevidljiv verovatno na mostu, a onda se sa 160 na sat sručio na nedužnu decu na čisto crveno.
Uostalom vozač audija ima više prijava za brzu vožnju.
Ne treba zaboraviti širu sliku, mladić od 21 godine vozi moćan auto, pijan a nema potrebna iskustva vozača.
Snimak smo videli ne treba ga braniti kiv je, Šteta što tata koji mu je dao audi ne može u zatvor.
alo,alo
150 km/h kroz grad ???????
ps-uzor mu je bio amidza koji je vozio samohotku na miseluku i mislio je da ce sve to tata pumpas potplatiti !!!!!!!!
ps 2-uhapsen je u beogradu sledeci dan ,posto ga je nas novosadski istrazni sudija pustio !!!!
Novosađanin
Ne pada mi na pamet da vozim kola pijan! Ili jos bolje ne pada mi n apamet da idem na neku proslavu kolima... Bolje spreciti na vreme....
javašluk
V
Takve jedinke su se ili same svojom gluposcu eliminisale iz procesa reprodukcije ili prosto nisu bile privlacne suprotnom polu koji bi sa njima radio na ocuvanju njihovog dnk koda.
Danas je pred proces evolucije postavljen nov izazov za koji se nadam da ce uspeti da ga prevazidje. Naime, bahate osione, glupe, sebicne individue voze skupa i sigurna vozila i u nesrecama koje one izazivaju ginu uglavnom drugi, neduzni ljudi u ne tako skupim i sigurnim vozilima.
To je nepotpuno (da ne kazem netacno). Na trepcuce zeleno se moze preci kao i na zeleno: uz postovanje ogranicenja brzine. Ako pri brzini od 50km/h vozac proceni da ce preci semafor (a ne raskrsnicu) na trepcuce zeleno, onda je to dozvoljeno.
V
Samo par sati nakon celog slucaja, taj ili neko iz njegove blizine vec hladnokrvno razmislja kako da se izvuce iz svega.
Koliko poremecen treba da budes?!
Vi ste jedan najobicniji trol koji ne pomaze diksusiji
Neutvrdjene cinjenice
Autor slike tvrdi da crveno svetlo ne radi na levom i gornjem semaforu, dok na desnom radi, a da zuta i zelena svetla rade ispravno.
http://oi60.tinypic.com/9h49xx.jpg
http://oi62.tinypic.com/35080b9.jpg
Slikano na Bulevaru Cara Lazara, iz pravca Spensa prema Limanu 3, na raskrsnici sa Bulevarom Oslobodjenja, odnosno na raskrsnici gde je navodno VW Polo prosao na crveno svetlo.
Bilo bi lepo videti snimak sigurnosnih kamera te noci i iz tog pravca, odnosno pravca kojim se kretao VW Polo, i utvrditi cinjenice a ne nagadjati stvari.
Branko
novosađanin
Pre svega sa 60(a ne naopako 160) se ne vozi u gradu!!! Kada bi vozio 50 na sat, video bi ga i vozač golfa, a i motorista bi mogao da ukoči. Bahati audista sigurno se nije ni obazirao na svetla na semaforu. Pogledajte drugi snimak(sa mosta) od silne brzine nije ni stigao ni probao da stisne kočnicu! Ali zato mu je tata podmitio ove moralne nakaze koje će ga svega osloboditi.
Dusan
Nina
Budite objektivni.
Ivan
x
CK
саобраћајац
Shimmy
Toma
sasvim korektna izjava Okanovića. Dakle ostaje sumnja u nesinhronizovanost semafora jer se ne vidi semafor u ulici Cara Dušana a postoji sumnja jer su ti semafori već bili popravljani. Kao što reče Okanović to je u nadležnosti suda da utvrdi.
Ne vidi se ni sta je bilo na semaforu u Somboru. Zeleno ili zuto?
Stvarno ne vidim kako bi ti semafor u Cara Dusana pomogao da zakljucis ko je ovd kriv?
Bećar
Ako su semafori radili ispravno (a verovatno jesu) onda je vozač Golfa prošao kroz crveno svetlo i on je krivac što je do sudara došlo. Ovaj u Audiju, ne znam ni kako da ga nazovem, jer nemam ljudsku reč za njega, je svojim idiotskim divljanjem kriv što su posledica ovog sudara izgubljeni životi.
Apriori svi osuđujemo nekog u Audiju, a smatramo da svi drugi nisu krivi. Nažalost jesu. Svi imaju krivice u ovom udesu.
Ono lagano izlaženje u raskrsnicu od strane Golfa, nekih 20-30 km na sat, bez usporavanja, ubrzavanja, kroz crveno svetlo, je stvarno čudno. Kao da ne ulazi u raskrsnicu pod režimom semafora, kao da ne pripada uopšte tu. Jadna deca (a tek njihove porodice), kako su najsurovije kažnjena za propust u saobraćaju ... Tuga najveća. Mladi, možda i oni pod dejstvom alkohola, ali sigurno nisu zaslužili ovo što ih je snašlo.
Ovaj drugi što je vozio Audi je zaslužio sve najgore. I on i oni što su ga dosada puštali nakon što je bio hvatan u ovakvim prekršajima. I MISLIM DA JE TO POTENCIJALNO REŠENJE ZA OVAKAVE PROBLEME I KAKO IH IZBEĆI UBUDUĆE. Mislim da oni i nose ovo troje mladih ljudi na duši. Bilo je pitanje vremena kad će Vranić ovkvim iživljavanjem unesrećiti nekoga.
I on će verovatno odgovarati za njegov deo prekršaja, onoliko koliko zakon dozvoli. Za brzu vožnju i vožnju pod dejstvom alkohola. I time će biti zadovoljen ovozemaljski zakon. Niko ni ne može biti kažnjen više od onog što zakon propisuje.
ALI ŠTA JE SA 3 ŽIVOTA ZAUVEK UGAŠENA???
Gde je tu kosmička pravda???
Izgleda zauvek napustila ove prostore ...
Najiskrenije saučešće porodicama poginule dece.
Marko
Bio je pijan i vozio 160+ kroz grad!!!!! To je uzrok smrti troje mladih ljudi! Nista drugo nije bitno! Apsolutno je zanemarljiva cinjenica da je golf prosao kroz crveno! Suditi mu za ubistvo troje ljudi! I to ne iz nehata!
PS Kakvi kruzni tokovi!? Pa jel vi mislite da bi, da je tu bio kruzni tok, on usporio na 30-40 i onda se lepo provozao kroz kruzni tok postujuci sva pravila voznje u kruznom toku??? NE BI! Pa vec par puta sam mogao da poginem zbog kretena koji ulecu u kruzni tok i boli ih bas za sve!
PPS Jedini lek za ovakvu stoku je govnjiva motka!!!! Nista drugo!
LUKA
aero casper
tako nekako mi dodje i ovo, jedan je kriv sto je prosao kroz crveno i izazvao sudar, a drugi sto je svojim automobilom i debelo neprilagodjenom brzinom usmrtio troje ljudi... sa manjom brzinom mozda ne bi izbegao sudar, ali bi sigurno posledice bile manje...
Tragedija
Advokat
LUKA
Uz blagonaklonost sudija i tužilaca, uticajni roditelji i advokati uz pomoć kojekakvih veštaka svaki slučaj dovedu do banalnosti. Nesavesnim ili nestručnim vođenjem postupka i blagim presudama, a najčešće puštanjem počinioca na slobodu, većina sudija šalje poruku da se zločin isplati !
Svi, teški propusti u postupanju tužioca, će ići u prilog počiniocu ! Ubicu je pustio, umesto da ga je odmah zatvorio na 24 sata i poslao u zatvorsku bolnicu da se uzimanjem krvi eventualno utvrdii i dejstvo opijata ! Ovako će u trenutku privođenja, a nakon skoro 28 sati od udesa, pisati da je vozač bio trezan !? Sutra će takav tužilac i snimke odbaciti kao irelevantan dokazni materijal jer, recimo, u pribavljanju istog nije ispoštovana neka od procedura ! I neće biti ništa od tih, zakonom predviđenih 12 godina robije ! Dobiće maksimalno 2 I to uslovno !!!
A još kad se dodaju komentari kojekakvog direktorčića nekakvog komiteta i samoproklamovanih stručnjaka za saobraćaj, ludaci za volanom će nekažnjeno moći da nas gaze i po pešačkim stazama !!
Pajko
хеј косачи
novosadjanka
Vlady
Meksiko
Belidens
Limanac2
Prvi video od Elektrovojvodine je sa namerom "procurio", a zatim i drugi, sa mosta i N.Fronta, ali TREBA NAM i onaj sa kamere kod AMSS. Taj se sigurno neće pojaviti.
Pripadnik moralno posrnulong n
Ivan
još ako u sred k.toka nasadiš neku betonjerku fontanu od 200 m^3 betona i armature da viviš kako će da koči...
majka
ns
-
i nije tacno da su samo kruzni tokovi resenje.
doticna kasta je ignorisala i takve raskrsnice.
'ladno su nastavljali pravo preko onog kruznog toka pred futogom
semtex
Nazalost saobracajna nekultura je na vrhuncu,ne postuju se elementarne stvari tipa ukljucivanje zmigavaca,osnove prestrojavanja,pola vozaca ne zna pravilno da udje u kruzni tok,opusteno se prolazi kroz raskrnice zutom trakom i oduzima prednonst pesacima na uslovno zelenom...
AntiBot
-
ima slicnih slucajeva u kojima vozaci odrobijaju smrt onoga drugog iako je krivica nastradalog.
da traze odstetu ti koji su rebnuti?
Vozač
Sa pravne strane proizilazi da je dežurni zamenik tužioca u veoma delikatnom slučaju postupio ispravno i nije odredio pritvor.
Sa građanske strane; Šta je sa sudijama koje nisu sankcionisale ranije teške prekršaje?
Sa ljudske strane saučešće porodicama stradalih.
S.
Medjutim, usled njegovog prekrsaja je nesreca daleko veca nego sto bi bila da prekrsaj nije napravio i smatram da je to ono zbog cega bi trebao da odgovara.
Ab
"...još kad bi od svakog pešačkog prelaza napravili ležećeg policajca.........."
Najbolje bi bilo da svi idemo peske. Ili jos bolje d a ostanemo u kucama tako bi 100 % bili zasticeni od saobracajnih nezgoda
raPe
Da nije bio alkoholisan, i da nije vozio 160 km/h troje ljudi bi bilo zivo.
Zar to nije uzrocno vezano????
mob law
Petar
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H